Łączna liczba wyświetleń strony

wtorek, 16 kwietnia 2013

Sianie i czekanie :-)

Dokładnie to nas teraz czeka,czyli sianie i czekanie na kiełkowanie i dalszą wegetację roślin.U mnie właśnie wschodzi szczypiorek i portulaka wielkokwiatowa.Portulaka bardzo ostrożnie kiełkuje.W tym roku zdecydowałem się na jej nasiona a nie sadzonki,bowiem chcę sprawdzić jak się wysieją i co z tego wyrośnie.Naturalnie nie ma pewności czy cokolwiek wyrośnie jednak nie był bym sobą gdybym nie spróbował.Jednak najwięcej obiecuję sobie po porcelance i Felicji a czas pokaże czy nie nadmiernie.W minionym sezonie porcelanka mi się nie udała,natomiast w tym jestem bogatszy o doświadczenie z nią i nieco inaczej podejdę do jej uprawy.Niestety tegoroczne jej nasiona nie są odmianą której poszukiwałem,niemniej posiałem ją i zobaczymy co tam urośnie.W tym roku zdecydowałem się też na nawóz Substral granulat na sześć miesięcy,nie,nie z lenistwa po prostu chcę sprawdzić na ile jest efektywny.Używałem już różnych nawozów,różnych firm pewnie podobnie jak większość z was i mam mieszane uczucia,bowiem nadal nie znalazłem tego zadawalającego.Ale warto szukać.Pałeczki nawozowe różnych marek też przerobiłem.Oczywiście że na równi ważna jest jakość gleby,podłoża.Ale nawet jak optymalnie naszym zdaniem wybierzemy nie oznacza to sukcesu uprawowego wszystkich roślin.Jednak właśnie w ten sposób zbieramy doświadczenia jak myślę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę