Łączna liczba wyświetleń strony

piątek, 27 kwietnia 2012

 Facelia dzwonkowata i Porcelanka lazurowa
Dzisiaj trochę inaczej,otóż kupiłem kilka bylin i dwie z nich chciałbym pokazać i opowiedzieć o nich.Pierwsza to porcelanka a druga facelia dzwonkowata.Obie są niskimi bylinami jednorocznymi i znakomicie nadają się na rabaty jak obwódki oraz tarasy i balkony.Są to bardzo wdzięczne bylinki i znakomicie kwitną,lubią słonko lub półcień.Z wodą umiarkowanie natomiast jeśli idzie o nawożenie to osobiście stosuję do nich pałeczki nawozowe albowiem bywam zapominalski.Takie pałeczki działają dwa miesiące więc są szalenie wygodne.Pierwsza z bylin czyli porcelanka doczekała się szeregu odmian.Ja zakupiłem tą lazurową w pastelowym błękicie jak na zdjęciu poniżej ale zachęcam do poszukania innych odmian np.białej z niebieskimi plamkami.Facelie już miałem i i udała się znakomicie natomiast w tym roku zakupiłem ją miast nemezji by była odmiana.Bardzo udanego długiego weekendu wszystkim życzę,bujnej wegetacji i mnóstwa słońca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę