Łączna liczba wyświetleń strony

wtorek, 20 maja 2014

Nasadzanie,przesadzanie,wersje początkowe

No więc pojawiają się nowi lokatorzy tak na balkonie jak i rabacie w ogrodzie.Nie mniej na rabacie co oczywiste rzeczy i sprawy mają się wolniej.Nie mniej wegetacja wybuchła a teraz zaczyna się wręcz upalna część wiosny.Po deszczu wychodzi słońce i jest w tym mnóstwo prawdy.Niektóre kwiaty na rabacie szczególnie nie powschodziły siane do gruntu jak choćby gailardia oścista i porcelanka.Dość późno udało mi się kupić na Allegro nasiona kroplika więc myślę że się pojawi na balkonie i rabacie jednak na razie nasiona wykiełkowały dopiero i są to siewki mikroskopijne.Co będzie jeszcze? Sporo.Na rabacie rozsiadł się powojnik różowy,gdy zakwitnie pokażę to.Z ziemi wychodzą zawilce koroniaste którym się wcale nie spieszy.Czekam na Crocosmię.Także naturalnie będą dalie na rabacie i balkonie wzorem lat ubiegłych.Wschodzą też siewki ketmii południowej.

1 komentarz:

  1. Kolorowo, pięknie i soczyście....czyli to co lubimy. Kwiaty są moją nieodłączną częścią życia i zawsze w moim życiu będą choćby nie wiem co :). Wczoraj miałam to szczęście że byłam na targach ogrodniczych w Gliśnie, przesympatyczna atmosfera i ogrom kwiatów. Zachowywałam się jak osoba chora nałogowo, mąż miał ze mnie dużo radości... Dobrze że podziela moją pasję, po powrocie do domu sadziliśmy, sadziliśmy, zdjęcia wkleję na bloga.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę