Łączna liczba wyświetleń strony

czwartek, 24 marca 2016

Pomalutku,powolutku nadchodzi wiosna!

Witam serdecznie w tym nowym roku wegetacyjnym.Mam nadzieję że zimę mamy już z głowy czego inym i sobie bardzo życzę.W tym roku zamówiłem już pierwsze sadzonki.Widzicie je na zdjęciach.Więc pojawiły się dwie piękne pelargonie angielskie odmiany "Aristo Darling",Million Bells w dwóch odmianach pełnych żółta i niebieska oraz petunia podwójna niebieska.To naturalnie forpoczta.Mam potężną chęć na Bidens w tym roku a znalazłem ciekawą różową odmianę więc zamówię.Będzie więcej pelargonii angielskich o conajmniej trzy inne odmiany w tym "Aristo Burgund" pojawią się naturalnie również dalie ale nico później.W tym roku chodzi mi o kwiatowe fontanny,lato ma być kolorowe,pachnące a zobaczymy jak się powiodą moje plany.Jednak od czegoś trzeba zacząć,chyba w tym roku nie będzie Werbeny ani Bakopy myślę że zastąpi ją Facelia,myślę też o kroplikach i innych jeszcze roślinkach,słowem plany są potężne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę