Łączna liczba wyświetleń strony

wtorek, 12 kwietnia 2016

Sadzenie i sianie

Witam ponownie.Kurde,zmartwiła mnie informacja że w przyszłym tygodniu mają być przymrozki.Teraz temperatura z dnia na dzień powoli rośnie ale ten przyszły tydzień to dlatego co już wyszło z ziemi może być wyzwaniem.Tak czy siak nie zabezpieczymy się przed wszystkim,nie da rady.Dzisiaj miałem pracowity dzień.Sadzonki poszły do skrzynek już docelowo,niektóre rośliny wysiałem,wiem że dość późno ale lepiej późno niż wcale więc w ramach tego hasła do ziemi poszły cztery bulwy Begonii wielkokwiatowej,posiałem Godecję wielkokwiatową różową,kroplika jak co roku,porcelankę,cynie których opakowania widzieliście.Przesadziłem nawet kaktusy w ziemię dla kaktusów.Najwięcej problemów stanowi ulokowanie tych skrzynek i donic zapewne nie tylko u mnie.Zapomniałem wspomnieć o Facelii którą też dzisiaj posiałem,lubię jej niebieskie dzwoneczki.Poniżej pokazuję co się obudziło na rabacie w tej chwili.Zasiliłem ją nawozem granulowanym,dość późno ale zobaczymy co to da.Jeszcze jest trochę nasion do posiania nie pokazanych tu wcześniej.Stwierdzam też że ładnie na rabacie przezimowały liliowce posadzone w minionym roku wtedy nie zakwitły.mam nadzieję że się wzmocniły,dobrze ukorzeniły i w tym roku któryś zakwitnie a może kilka? Było by miło ale to na razie pieśń przyszłości.Mam szczerą ochotę wysiać nasiona Torenii które zakupiłem w minionym roku. Raz kozie śmierć,myślę że jutro posieję i będę na nią zwracał szczególną uwagę bo to nowe doświadczenie z tą rośliną dla mnie. Ale dla urody jej kwiatów myślę że warto podjąć wyzwanie.Pozdrawiam i życzę czytającym pięknej pogody.

1 komentarz:

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę