Łączna liczba wyświetleń strony

środa, 27 kwietnia 2016

Nowiny ze skrzynek i doniczek

Witam serdecznie tych co tu zaglądają.W pierwszej połowie kwietnia pokazywałem Wam bulwy begonii wielkokwiatowej,dzisiaj pokazuję co u nich słychać a raczej widać że wszystkie się obudziły i rwą się do wegetacji,ostatnia miała mały falstart ale i ona już się przebija. Pojawiają się pierwsze kwiaty u million bells,mocno poszła do przodu podwójna petunia wprawdzie jeszcze nie kwitnie ale radośnie się rozrasta.Dokupiłem jeszcze jedną begonie angielską gradiflora czyli łącznie będzie ich cztery jednak najbardziej cieszę się z białej z uwagi na fakt że jest dość mało spotykana. Do ziemi w ogrodzie posiałem wczoraj godecję wielkokwiatową różową pokazywałem poniżej nasiona,miłek letni,nachyłek,porcelanka,oraz 120 cebulek irysów holenderskich hibrida miks kolorystyczny. Podzieliłem je na grupy i posadziłem w trzech dołach by utworzyły kępy.Ładnie wzrastają młode liliowce nasadzane w zeszłym roku jednak jednego "udało" mi się rozdeptać,zobaczymy czy przetrwa. Natomiast szczególną zdobyczą okazała się creasytunia odmiany blue sky niesamowicie nakrapiana w białe plamki bo jest niebieska,niestety była ostatnią sztuką więc wziąłem natychmiast.Dziś u mnie na Mazowszu pada to dobry znak zwłaszcza że wczoraj sporo posiałem. Dziś do donic do pędzenia powędrowały karpy dalii oraz dosiałem jeszcze godecji,porcelanki do skrzynek,kroplika,aksamitką odmiany vanilla kwitnąca coś między bielą a ecre. Teraz pozostaje tylko czekać i na ładną pogodę i na wschody młodych siewek.Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę