Łączna liczba wyświetleń strony

czwartek, 19 maja 2016

Dalsze zakupy

Witam.Wczoraj przyjechały nowe sadzonki zamówione w necie.Część została przesadzona wczoraj,dwie dzisiaj a pozostałe dwie jeszcze czekają. Pogoda mam nadzieje wreszcie się ustabilizuje i zrobi się ciepło,oby. Mam nadzieje że już mamy za sobą te dość zimne i wietrzne dni. Piwonia nasadzana dwa lata temu w tym sezonie zawiązała pąki,nie ma ich dużo,trzy lub cztery ale od czegoś musi zacząć. Ciągle się zastanawiam nad zakupem kielichowca wonnego piszę zastanawiam bo czytałem tak różne o nim opinie włącznie z tym że jest przereklamowany. Nasadziłem też trzy krzewy różane,nasadziłem bo otrzymałem w prezencie choć sam nie przepadam za różami. Gdy nieco podrosną pokażę ich zdjęcia. Posiane dwa tygodnie temu wilce dwóch odmian jeszcze nie wychodzą ale jak wspominałem było zimno ostatnie kilka dni. Tunbergia już przesadzona do doniczki docelowej,podlana i teraz czekam co pokaże,trafiła mi się raczej spora sadzonka. Podrastają też begonie z bulw wielkokwiatowe i różne petunie bo jak zobaczycie dokupiłem ich kolejne odmiany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę