Łączna liczba wyświetleń strony

poniedziałek, 9 maja 2016

Wiosna szaleje na całego!

Witam serdecznie tych co tu zaglądają.Otóż tyle zaczęło się dziać nagle w związku ze wzrostem temperatury że aż nie wiem od czego zacząć? Wszystko rusza a żywo do przodu.Temperatura,deszcze plus sporo słońca robi swoje. Są sukcesy i porażki na konto tych drugich chyba wpiszę irysy holenderskie których wsadziłem 120 cebulek i nic jak dotąd nie widać,mija trzy tygodnie! Zobaczymy czy coś się wydarzy. Wczoraj udałem się do centrum ogrodniczego i oczywiście wróciłem z pełnymi rękami. Postawiłem mocno na petunie w tym sezonie,bardzo różne w odmianach bo zarówno co widzieliście wcześniej Million Bells,Creasytunie,surfinie czyli de facto petunie kaskadowe.Starałem się dobrać ciekawe odmiany zróżnicowane kolorystycznie,co dzisiaj wam trochę pokażę. Poszło też jeszcze więcej nasion do ziemi przede wszystkim Gailardia chyba we wszystkich odmianach bo i biało różowa,biała,pomarańczowa,czerwona. Posiałem wilce miks kolorów i odrębnie wilec odmiany Heavenly Blue według mnie wyjątkowej urody.Begonie pokaźnie wzrosły co zoczycie.W skrzynkach też siewki wzrastają na rozsadę. Nawet aloes po zmianie ziemi na typową do kaktusów postanowił nagrodzić mnie kwiatostanem. Nie zrobiłem zdjęć wszystkiemu a głównie tym roślinom które pokazały już jakiś kwiat. Możecie też zaobserwować jak radzą sobie kwietniowe sadzonki z Allegro. Pracy w ogrodzie jest już sporo,walczę ze ślimakami i czekam na wzrosty.Pozdrawiam słonecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę