Łączna liczba wyświetleń strony

piątek, 23 lutego 2018

Jeszcze zima trwa...

Witam Za oknem jeszcze twardo trzyma zima,natomiast ja czynię przygotowania do wysiewu nasion i zakupy wybranych nasionek. W sklepach już pojawiła się oferta nasion ale i karp,bulw,kłączy. Warto się już wybrać ponieważ potem towar będzie przebrany a tak mamy w czym wybierać. Postanowiłem posiać łubin w tym roku i kilka nowości,minąłem bez żalu cebulki Crocosmii ponieważ mój eksperyment z nią nie należał do udanych. Pierwszego roku wprawdzie zakwitła dość późno i nie koniecznie okazale natomiast w koleinym były już tylko liście. Pewnie to moja wina bo powinienem posadzić w koszykach do cebul by nie szły głębiej ale miałem też kreta wówczas więc nie wykluczam że to jego robota albowiem w trzecim roku po Crocosmii nie było śladu. Planów jest sporo,życie pokaże i moje zdjęcia również co z owych planów uda się zrealizować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę