Łączna liczba wyświetleń strony

wtorek, 13 marca 2018

Czy to już wiosna?

Mamy marzec więc zwykle jest to pora zakupu karp,kłączy,cebul czy nasion. W tym roku mam trochę działań w ramach operacji chaos albowiem kupowałem dość spontanicznie. I tak,pojawią się begonie wielkokwiatowe (mam już dwie białe w doniczce) Irysy Syberyjskie fioletowe i białe,nastrurcja odmiany Night and Day także wilce pnące szczególnie odmiana Heavenly Blue oraz w tym roku Scarlett O'hara. Będą łubiny w mieszance z nasion ale i z kłącza żółty,Ursynia,Len wielkokwiatowy Porcelanka błękitna,aksamitka Bolero i biała odmiana Vanilla. Dalia karłowa kołnierzykowa oraz dalie z grupy Gallery miedzy innymi Melody Harmony i druga Gallery Rembrandt być może kupię odmianę Art Fair. Szukam też odmiany Gallery La Tour. Także pewnie karłowa Gallery Salvador i Pablo. Zobaczymy.Projekt to jedno a zdobycie odmian to drugie. Z cebulowych będą cztery Ismeny białe oraz korona cesarska raczej czerwona. Chyba też dziwaczek nakrapiany. W ogrodzie posprzątałem dzisiaj dałem obornik w granulacie i wapno ogrodnicze w miejscach które tego wymagały. Młode lawendy odmiany Hitcote ładnie przezimowały,dziś sprawdziłem. Pierwsze listki puszcza też wiciokrzew biało różowy. Budzą się tulipany i narcyze. Wychodzą też liliowce. W skrzynkach posiane są aksamitki,ursynia,Powój trójbarwny,Ubiorek,Rudbekia odmiany cherry brandy. Są jeszcze nasiona Ostróżki trwałej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę