Łączna liczba wyświetleń strony

środa, 30 maja 2018

Donice i ogród

Jak w tytule. Dzisiaj pokażę co obecnie dzieje się w donicach przed domem i na rabacie. Większość roślin i kwiatów obecnie nadal wzrasta ale są i takie które już kwitną lub jak Nachyłek szykują się do kwitnienia. Ogólnie nadal zaglądam do centum ogrodniczego by zakupić rośliny których jeszcze nie miałem lub wpadły mi w oko. Poszukuję łubinu o określonych kolorach bo siany nie wyszedł więc podejrzewam że były to stare nasiona.

2 komentarze:

  1. Swoją drogą, to korzystasz z jakichś środków ochrony roślin bądź nawozów? Zastanawiam się nad zakupem produktów z http://www.substral.pl/ Ostatnio koleżanka mi je poleciła i bardzo chwaliła, a z tego co wiem to zna się na kwiatach, jak mało kto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzenie ogrodu to dla mnie czysta przyjemność dlatego swój ogród zaplanowałam od A do Z sama. Inspiracji warto szukać na blogach i portalach, w artykułach takich jak https://mlodagdynia.pl/pl/651_materialy_partnera/41862_trendy-2020-2021---zobacz-jakie-meble-ogrodowe-beda-krolowaly-w-najblizszych-miesiacach.html.

    OdpowiedzUsuń

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę