Łączna liczba wyświetleń strony

piątek, 25 maja 2018

Wiosna w pełni

W ogrodzie i na balkonie dużo się dzieje co nie dziwi,wszak wiosna! Mnóstwo roślin podrasta a niektóre szykują się do kwitnienia lub mają to już za sobą. Co się pojawiło nowego tym razem? A więc Liliowce odmiany Stella d'Oro a to dlatego że ta odmiana jest stosunkowo niska jak na liliowce i kwitnie najdłużej ze wszystkich odmian,więc polecam. Kupiłem cztery sadzonki,kwitnie na żółto. Po za tym Gailardia ale mam z nią kłopot o tyle że to chyba nie ta oścista więc raczej będzie cała żółta. Teraz mam blisko centrum ogrodnicze nowo otwarte więc korzystam w pełni. Zaczął kwitnąć Wiciokrzew odmiany Gold Flame. Szaleje rododendron,podrastają dalie i Mirabilis Jalapa oraz Incarvilla której zapomniałem zrobić zdjęć a mam obie odmiany białą i różową. Przesadziłem też kilka Liliowców z cienia mając nadzieję że na słońcu zakwitną. W domu zakwitła też Hoya i pokazały się pierwsze liście Callium sadzonych z bulw,każda inna. Na cztery wyszły dwie,zobaczymy może tamte też się obudzą. Resztę zobaczcie sami. Wkrótce zdjęcia wrzucę mojego poletka Gazanii z nasion która już jest w gruncie i podrasta. Tym razem więcej zdjęć z ogrodu. Wspomnę jeszcze o Rudbekii Cherry Brandy która z nasion podrasta w doniczce i może w czerwcu pójdzie do gruntu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę