Łączna liczba wyświetleń strony

poniedziałek, 13 maja 2013

Krótka wizyta w centrum ogrodniczym

Wpadłem dziś dosłownie na moment do centrum ogrodniczego do którego wprawdzie nie mam blisko ale akurat w tym niejednokrotnie kupowałem sadzonki różnych roślin i bylin i wszystkie okazały się zdrowe i silne.Niestety nie jest tam najtaniej np.surfinie czy petunie w wiszących koszach kosztują zwykle 30-35 pln w zależności jak sądzę od koloru i wielkości.Klony japońskie szalenie drogie choć piękne około 186 pln za drzewko wcale nie ogromne.Ja wybrałem się by zakupić kropliki które lubię ale ich nie było za to wziąłem wilca purpurea,ładną sadzonkę rozrośniętą.Życie udowadnia że trzeba kilku wizyt by zakupić poszukiwane rośliny.Nie było także Ipomea którego brakuje mi do kompozycji ani jasnego ani ciemnego.Tak bywa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę