Łączna liczba wyświetleń strony

niedziela, 26 maja 2013

Nowe nabytki i nowe wschody siewek

Odwiedziłem dzisiaj centrum ogrodnicze Hortorus i udało mi się kupić dwie poszukiwane rośliny.Otóż przybyła do kolekcji egzotyczna piękność TORENIA o której już pisałem wcześniej w tym blogu i o jej wymaganiach uprawowych oraz równie jeszcze nielicznie się pojawiająca FELICJA.Wprawdzie tą ostatnią mam z nasion niemniej tu już roślina która za kilka dni zakwitnie a przynajmniej ma taki zamiar.Ceny roślin dość wysokie,wybór umiarkowany natomiast klientów z uwagi na porę roku bez liku,niemal tłumy.Dodam jeszcze że gdy zapytałem okazało się że Torenie mają po raz pierwszy w ofercie,była jeszcze różowa ale ta atramentowa zawsze najbardziej mi się podobała choć to subiektywne.FELICJATORENIA a w między czasie wyszedł z ziemi wilec pierzasty kwitnący na czerwono oraz nasturcja kanaryjska a dziś do gleby poszły w ostatnim już niemal momencie nasiona wilca Heavenly blue,jednak moje doświadczenie z wilcami mówi mi że dość dobrze i szybko wschodzą,tutaj możemy też na kilka godzin namoczyć jego nasiona a następnie posiać.W minionym roku w ten sposób siewki pojawiły się po czterech dniach!Galerię osobliwości dziś zamyka porcelanka która nieco podrosła i oto jej siewki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę