Łączna liczba wyświetleń strony

wtorek, 5 maja 2015

Czas na balkon

Więc postanowiłem wziąć się za dziwaczka na początek,są wprawdzie dwa pędzone w donicach ale ten pierwszy pilnie już wymagał przesadzenia w miejsce docelowe.Więc rad nie rad wziąłem się za niego.Zdjęcia z poszczególnych etapów poniżej.Wspomnę jeszcze że niektóre dalie pędzone w donicach zawiązały już pąki a mamy początek maja!! Dzisiaj nabyłem petunię w ampli odmianę duo,różową kiedyś już prezentowaną na tym blogu.Wprawdzie chciałem kupić odmianę lemon o białych kwiatach z żółtym środkiem lecz nie dostałem.Co do dziwaczka to najpierw wzbogaciłem glebę nawozem w granulacie tzn.wsypywałem trochę ziemi,granulat i starannie mieszałem i znowu trochę ziemi itd.Posadziłem też bulwy begonii wielkokwiatowej z którą nie potrzebnie zwlekałem.Niebawem pokażę te begonie które już wystartowały po około dwóch tygodniach od zadołowania.Niestety nadal nie pokazują się irysy których 5 kłączy nasadziłem.Cóż jeszcze poczekam.Pojawiła się też porcelanka i mimo że generalnie jednoroczna to wyszła ze skrzynki w której przezimowała w łagodną zimę co sprawiło mi niespodziankę.Jest to ta błękitna która kwitła we minionym roku a zdjęcia są tu zamieszczone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę