Łączna liczba wyświetleń strony

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Pewna część nowych nabytków

A więc wybrałem się do centrum ogrodniczego po raz kolejny i to był zły pomysł tzn.zły że w niedzielę bowiem ludzi było mnóstwo a wówczas nie kupuje się wygodnie.Kilku roślin których obecności się spodziewałem nie dostałem jednak.Nie było dużego wyboru nawet w petuniach,być może to jeszcze nie ten moment.Dzisiaj wykonałem też nasadzenia nowych nabytków i od razu wyjaśniam tytuł postu albowiem część znaczna nabytków poszła od razu do gruntu.Stąd zdjęcia obejmują te roślinki które jeszcze nie trafiły na miejsca stałe a mam nadzieję jutro to uczynić.Deszcz który spadł u mnie wczoraj był co najmniej iluzoryczny,po prostu pokropiło zmywając kurz więc czekam na więcej :-) Dopiero jutro posieję część cynii a to dlatego iż doświadczenie podpowiada mi iż one szybko kiełkują więc mogłem tą kwestię nieco zaniedbać.Czekam na przesyłkę z sadzonkami dzwonka gargańskiego.Puki co sadzę i czekam a wspomnę na koniec że dziwaczki rosną mi jak szalone te nasadzone w donicach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę