Łączna liczba wyświetleń strony

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Kilka dni minęło....

Więc nowina jest taka że "akcja wegetacja" rozpoczęła się na dobre.W tak zwanym między czasie kilka roślin jak Dziwaczek (Mirabilis Jalapa) czy dalie zdążyło podrosnąć.Dopiero co wyszły ostatnio przed paru dniami posiane dalie dalie półpełne w skrzynce.Wszystko potrzebuje czasu a borykam się ze szczupłością miejsca i jak wspominałem już poroznosiłem juz doniczki po całym budynku.Stąd tylko skromna część zdjęć.Tytułem informacji wspomnę że posadzone też zostały do pędzenia w doniczkach begonie bulwiaste w trzech odmianach kolorystycznych te wielkokwiatowe,glicynia,lantana (kilka sztuk) która ładnie wykiełkowała ale jeszcze malutka,godecja biała,moja ulubienica czyli porcelanka ten miks nasion który wcześniej pokazywałem.Inne nasiona czekają na sianie do gruntu.A na koniec taki smaczek.Sonia zachwycona rzeżuchą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę