Łączna liczba wyświetleń strony

środa, 1 kwietnia 2015

Sezon wiosna 2015 uważam za otwarty!

Witam.Choć w momencie gdy piszę te słowa wiatr hula na całego i nacina silny deszcz to jednak ukryć już się nie da że zaczyna się wiosna,wiosna ta prawdziwa bo astronomiczna zaczęła się kilka dni wcześniej.Pogoda o tej porze roku bywa szalenie niestabilna więc znowu spłatała nam figla bowiem zanosi się że Wielkanoc będzie podobna pogodowo jak dzisiejszy dzień.Przygotowałem się do tej wiosny niezgorzej jak sądzę więc poniżej pokażę wam co nabyłem w ramach subiektywnego wyboru.Są w tej grupie rośliny które posadzę czy posieję po raz pierwszy,są naturalnie dalie,są też rośliny które rekomendowali mi znajomi z pewnego forum ogrodniczego słowem misz-masz rozmaitości wszelakich a wspomnę na koniec że dzisiaj sic! (biorąc pod uwagę pogodę) wybieram się do centrum ogrodniczego Kalisiak głównie po glebę ale znając życie... :-) Niektóre też nasiona czekają na posadzenie do skrzynek,czekają ponieważ dopiero jadę po ziemię dzisiaj.Są to ciekawe nasiona które zakupiłem poprzez serwis Allegro.Zobaczymy wspólnie co z tego wyniknie albowiem o sukcesach czy porażkach doniosę.A teraz po zerkajcie na moje wybory które są pewnie po sporej części odbiciem gustu ale też emocji i chwili.Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających.

1 komentarz:

  1. Zakupami swoimi uradowałeś duszę moją i wprowadziłeś w cudowny nastrój. Zakupy wspaniałe :). Powinny przegonić zimę...

    OdpowiedzUsuń

Paul Zänger

Utwórz swoją wizytówkę